מאת: אור בן יהודה

@orbenyehuda

שביל ישראל מתחיל בקיבוץ דן וממשיך כל הדרך עד אילת כ1,100 ק״מ. השביל עובר בהרבה נקודות תצפית יפות, מעיינות, ולא מעט מסלולי הליכה מאתגרים. אנחנו כבר לקראת סוף הצעידה והחלטנו לחלוק אתכם את חמשת המקומות הכי מטורפים שטיילנו בהם והכי נהנו לעשות בהם פק״ל קפה

הר ארבל

הר הארבל הוא הר בגובה 181 מ' מעל פני הים, סה"כ 3.5 קילומטרים של עלייה שמצריכה בין היתר טיפוס עם הידיים. ערב לפני הטיפוס על ההר ישנו במגדל, שהיא מושבה הממוקמת למרגלות הארבל וחבוי בה נוף מדהים לכנרת. קמנו בבוקר והתחלנו את הטיפוס. ההליכה מתבצעת על גבי שביל נח בעליה ארוכה ומתונה כאשר מצד ימין מצוק יפיפה ומצד שמאל הכנרת הכחולה והירוק של הצפון, נוף שפשוט משאיר אותך חסר מילים. הגענו לפסגת ההר ומצאנו עץ שתחתיו עשינו פקל קפה באחד הנופים היפים בארץ וברקע הכינרת

שלוחת הנדיב - רכס הכרמל

אחד המקומות המפתיעים והיפים ביותר במקטע הצפוני של שביל ישראל הוא ללא כל ספק הר הכרמל שהעלייה אליו לא קשה במיוחד וברובה מוצלת, כשבסופה מגיעים לשלוחת הנדיב. הולכים על קצה הרכס כשממערב נפרס כל מישור החוף והים התיכון. אנחנו בורכנו ביום עם ראות מעולה וניתן היה לצפות בכל רצועת החוף החל מחיפה ועד חדרה. הנוף מדהים האוויר נקי והריח של הקפה רק עושה חשק להישען אחורה ולהמשיך ליהנות מאחד הרגעים השלווים והרגועים ביותר בשביל

מעיין הסוסים - עין יבקע

אחד המעיינות הגדולים והיפים שיש לנחל ציפורי להציע, והוא רק 3 דקות הליכה משביל ישראל אז לגמרי היינו חייבים ללכת לשם. על המעיין הזה כבר שמענו ממטיילים אחרים בשביל וברגע שהגענו למקום לא התחרטנו לרגע, המים צלולים לגמרי. יש נחל צר שבו ניתן לשים את הרגליים במים הקרים והוא מחובר לבריכה גדולה ועמוקה יותר שניתן להתרחץ ולשחות בה. אנחנו הגענו למקום ביום חם על השביל אז אין ספק שהרגליים במים הקרים יחד עם הצל והקפה החם פשוט עשו לנו את היום

המעיין המלאכותי - נאות סמדר

בתוך הקיבוץ נאות סמדר שבערבה יש את אחד המקומות האהובים, היפים והלא כל כך מוכרים על שביל ישראל. אם רק ניתן לעצמנו לסטות מעט מתוואי משביל ישראל ניתן להגיע לקיבוץ נאות סנדר ולשבת על אגם מלכותי ענק שנראה כמו נווה מדבר בסרטים , מקום ירוק, המון ציפורים, בעלי חיים ושקיעות מדהימות, אין ספק שזהו אחד המקומות היותר אהובים עלי בשביל, השלווה שקיימת שם הנוף המדברי השקט מהכל, רק לצרף לכל זה פק״ל קפה וחברים טובים ואין טוב מזה , פשוט מושלם! בנוסף חשוב לומר כי האגם נועד לנוי ולא לשחיה והתרחצות אז פשוט תהנו מהיופי של המקום

הדיונות החוליות של כסוי - חולות כסוי

חשבתם פעם לעשות פק״ל קפה במדבר במרוקו במדבר הסהרה? אולי בדיונות המטורפות של דובאי? אז גם אם כן וגם אם לא אין צורך להגיע עד שם! חולות כסוי הן הגרסה הישראלית והמוצלחת מאוד לדיונות מדהימות, חול רך בטירוף (הכי רך שנתקלתי) ונוף המדבר הכי ״הארד-קור״ שקיים. בנוסף, לכל זה אני ממליץ להגיע לכיסוי או בזריחה או בשקיעה, כל החול נצבע בצבעי כתום מטורף שאי אפשר להסביר או להעביר בתמונות. אז שבו על החול, תפתחו פק״ל קפה ולחיי החוויות הטיולים והטבע

כתבות נמצא גם ב

לא פלסטיק, אלא כותנה! תהליך הייצור של מסגרות אצטט המבוסס כותנה

2 זמן קריאה

שמחים להציג את הוקלקציית 'כותנה ועץ' החדשה שלנו, המשלבת בין מסגרות אצטט מבוסס כותנה ומוטות צד מעץ היוצרים משקפיים מדהימים! כנסו וקראו איך אנו יוצרים את מסגרות האצטט